مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-20پزشكي

 سامانه برخط غربالگری دانشجویان علوم پزشکی راه اندازی شد


رییس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت از راه اندازی  سامانه برخط غربالگری دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: با کمک این سامانه می توانیم تمامی اختلالات روانی دانشجویان را شناسایی کنیم.

- رییس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت از راه اندازی  سامانه برخط غربالگری دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: با کمک این سامانه می توانیم تمامی اختلالات روانی دانشجویان را شناسایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهاد طارمیان در نشست وبیناری با رؤسا و کارشناسان ادارات مشاوره دانشگاه های علوم پزشکی با بیان این مطلب افزود: در گذشته آزمون غربالگری سلامت روان دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های علوم پزشکی به صورت حضوری انجام می شد، اما از چند ماه گذشته، شرایط انجام این آزمون به صورت آنلاین و از طریق سامانه فراهم شده است و این پرسشنامه و آزمون غربالگری آنلاین، خوشبختانه بر روی پلتفورم دانشگاه های علوم پزشکی قرار گرفته و امکان انجام غربالگری آنلاین سلامت روان دانشجویان تازه ورود علوم پزشکی از طریق سامانه، امکان پذیر شده است.

وی هدف از برگزاری این وبینار و تبادل افکار با کارشناسان و رؤسای ادارات مشاوره دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی را آموزش نحوه کار با سامانه غربالگری آنلاین سلامت روان دانشجویان علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 سامانه برخط غربالگری دانشجویان علوم پزشکی راه اندازی شد

 سامانه برخط غربالگری دانشجویان علوم پزشکی راه اندازی شد